8:34 AM

Burberry Weekend Eu De Parfum



Burberry Weekend Eau De Parfum Spray - 50ml/1.7oz inilah EDP pertama yang aku pernah miliki. Abang Amer belikan dari Golden Boutique MAS, KLIA. Masa tu ada sale. Tapi tak ingat harganya, yang pasti lebih dari RM100.

Sebelum ni cuma pakai minyak wangi biasa aje sebab rasa sayang duit nak beli perfume sampai ratus ringgit. Tapi masa tu Abang Amer belikan, sebab dia kata bau dia wangi. So i pakai lah......

Tahan lama juga dalam setahun aku pakai perfume ni. Bau dia memang best tapi bagi aku bau ni adalah biasa dan common tapi segar dan memang jelas. Maksudnya kalau kita pakai sikit pun baunya dah menyerlah. Bau bunga yang kuat dan segar. Sesuai untuk ladies yang bukan urban tapi ala-ala perempuan melayu terakhir lah.....

Setakat yang aku pernah pakai perfume ni, aku rasa perfume nilah yang paling menarik hati aku. dan aku pasti akan beli lagi perfume ni nanti.....

0 comments: