12:11 PM

Rumah Baru Kami nanti....

Alhamdulillah loan suami diluluskan untuk membeli rumah di Idaman Bayu, Bandar Sri Sendayan, Seremban.Harap semuanya berjalan lancar dan kami teringin sangat nak lihat rumah ni siap nanti. Jadi setiap kali ke Seremban, suami mesti ajak singgah ke tapak projek untuk melihat perkembangan pembinaan rumah.

Rumah sekarang di Labu. Baru habis ansuran rumah sebab suami buat bayaran penuh pada Mac lepas. Geran rumah pun dah dapat. Tapi memang impian kami sebenarnya nak memiliki banyak rumah untuk pelaburan akan datang. Jika tidak pun rumah tu boleh diwarisi oleh anak-anak. berkat kesabaran menyimpan wang dan berjimat cermat akhirnya pasti mendatangkan hasil yang lumayan. Tak rugi kalau menyimpan. Ini semua untuk masa depan anak-anak kami.

Dalam proses pembinaan dan mungkkin siap pada akhir 2010 ini

Harganye..... lebih kurang 188k dan keluasan tanah 22' x 75'



Boleh click sini http://www.1sendayan.com/residential_irisintro.asp untuk overview....

3 comments:

yan68 said...

Macam kitarang jugak dulu masa nak duduk umah sendiri, tiap2 ari jenguk kawasan pembinaannya...

mila said...

sebab kita ni sgt prihatin kot kak yan....tapi memang la....sayang kan rumah sendiri.

Anonymous said...

SALAM... SOE APA MKSUD PPPIM